Ulei motor LIQUI MOLY Top Tec 4100 5W40 5 litri, sintetic Cod: 9511
354 lei
• Produs nou• Vândut de firmă• Cu garanție• Livrare cu verificare
Ulei motor LIQUI MOLY Top Tec 4100 5W40 5 litri, sintetic Cod:9511
Este un ulei modern de motor, de mare performan??, recomandat pentru motoarele pe benzina si motorina cu si fara filtru de particule de funingine(DPF). Combina?ia dintre uleiurile de baz? neconven?ionale ob?inute prin tehnologia de sintez? ?i cei mai moderni aditivi garanteaz? un ulei de motor care asigur? o protec?ie deosebit? la uzur?, reducnd consumul de ulei ?i carburant ?i asigurnd o lubrifiere rapid? a motorului. Astfel, n func?ie de prescrip?iile produc?torului, se pot ob?ine intervale de schimb ale uleiului de pn? la 30.000 km. Uleiul Top Tec 4100 corespunde celor mai noi cerin?e impuse autoturismelor cu EURO 4, 5 si 6. Uleiul se recomanda si in cazul motoarelor pe gaz (CNG/LPG).
Propriet??i
- cur??enia remarcabil? a motorului
- func?ionarea lin? a motorului
- testat pentru turbocompresoare ?i convertoare catalitice
- stabilitate mare la forfecare
- fiabilitate ridicat? a lubrifierii
- durat? lung? de via?? a motorului
- miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile n comer?
- presiunea optim? a uleiului n toate condi?iile de func?ionare
- lubrifiere instantanee dup? pornire la rece
Corespunde ?i ndepline?te urm?toarele specifica?ii ?i clasific?ri:
ACEA C3 ? API SN ? Ford WSS-M2C 917-A ? MB-Approval 229.31 ? Porsche A40 ? VW 505 00 ? VW 505 01
LIQUI MOLY recomanda utilizarea acestui produs si pentru vehiculele cu urmatoarele specificatii:
BMW Longlife-04 (up to 2018) ? Fiat 9.55535-H2 ? Fiat 9.55535-M2 ? Fiat 9.55535-S2 ? GM dexos2 ? Renault RN 0700 ?
Renault RN 0710
Caracteristicitehnice:
Clasa SAE 5W-40 SAE J300
Densitate la 15C 0,855 g/cm DIN 51757
Vscozitate la 40C 88 mm/s ASTM D 7042-04
Vscozitate la 100C 14,3 mm/s ASTM D 7042-04
Vscozitate la -35C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vscozitate la -30C <=6600 mPas ASTM D 5293
Indice de vscozitate 169 DIN ISO 2909
HTHS la 150C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -42C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 9,5 % (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 232 DIN ISO 2592
Num?rul total de baz? 7,5 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenu?? de Sulfat <= 0,8 g/100g DIN 51575
Culoare L2,5 DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Ulei all-season pentru motoarele pe benzina? ?i Diesel care respect? Standardele de emisii Euro 4, Euro 5 ?i Euro 6, inclusiv cele cu
tehnologie Common-Rail ?i tehnologie pompa?-injector. Adecvat n mod special pentru autovehiculele ac?ionate cu gaz (CNG/LPG) ?i
autovehiculele cu filtru de particule Diesel (DPF) - inclusiv la echiparea ulterioar?. Testat pentru sisteme turbo ?i sisteme cu catalizator.
Mod de utilizare:
Respecta?i prescrip?iile de exploatare ale constructorilor de autovehicule ?i de motor. Utiliza?i numai n combina?ie cu motorina? f?r?
sulf! Se ob?ine efect maxim doar dac? este utilizat n stare neamestecat?.