Ulei motor LIQUI MOLY Top Tec 4100 5W40 5 litri, sintetic Cod: 9511
354 lei
• Produs nou• Vândut de firmă• Cu garanție• Livrare cu verificare
Ulei motor LIQUI MOLY Top Tec 4100 5W40 5 litri, sintetic Cod:9511
Este un ulei modern de motor, de mare performanţă, recomandat pentru motoarele pe benzina si motorina cu si fara filtru de particule de funingine(DPF). Combinaţia dintre uleiurile de bază neconvenţionale obţinute prin tehnologia de sinteză şi cei mai moderni aditivi garantează un ulei de motor care asigură o protecţie deosebită la uzură, reducând consumul de ulei şi carburant şi asigurând o lubrifiere rapidă a motorului. Astfel, în funcţie de prescripţiile producătorului, se pot obţine intervale de schimb ale uleiului de până la 30.000 km. Uleiul Top Tec 4100 corespunde celor mai noi cerinţe impuse autoturismelor cu EURO 4, 5 si 6. Uleiul se recomanda si in cazul motoarelor pe gaz (CNG/LPG).
Proprietăți
- curățenia remarcabilă a motorului
- funcționarea lină a motorului
- testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice
- stabilitate mare la forfecare
- fiabilitate ridicată a lubrifierii
- durată lungă de viață a motorului
- miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț
- presiunea optimă a uleiului în toate condițiile de funcționare
- lubrifiere instantanee după pornire la rece
Corespunde şi îndeplineşte următoarele specificaţii şi clasificări:
ACEA C3 ∙ API SN ∙ Ford WSS-M2C 917-A ∙ MB-Approval 229.31 ∙ Porsche A40 ∙ VW 505 00 ∙ VW 505 01
LIQUI MOLY recomanda utilizarea acestui produs si pentru vehiculele cu urmatoarele specificatii:
BMW Longlife-04 (up to 2018) ∙ Fiat 9.55535-H2 ∙ Fiat 9.55535-M2 ∙ Fiat 9.55535-S2 ∙ GM dexos2 ∙ Renault RN 0700 ∙
Renault RN 0710
Caracteristicitehnice:
Clasa SAE 5W-40 SAE J300
Densitate la 15°C 0,855 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 88 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 14,3 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -35°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -30°C <=6600 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 169 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -42°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 9,5 % (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 232 DIN ISO 2592
Numărul total de bază 7,5 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă de Sulfat <= 0,8 g/100g DIN 51575
Culoare L2,5 DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Ulei all-season pentru motoarele pe benzină şi Diesel care respectă Standardele de emisii Euro 4, Euro 5 și Euro 6, inclusiv cele cu
tehnologie Common-Rail şi tehnologie pompă-injector. Adecvat în mod special pentru autovehiculele acţionate cu gaz (CNG/LPG) şi
autovehiculele cu filtru de particule Diesel (DPF) - inclusiv la echiparea ulterioară. Testat pentru sisteme turbo şi sisteme cu catalizator.
Mod de utilizare:
Respectaţi prescripţiile de exploatare ale constructorilor de autovehicule şi de motor. Utilizaţi numai în combinaţie cu motorină fără
sulf! Se obţine efect maxim doar dacă este utilizat în stare neamestecată.