• Solutie ADblue Kemetyl 5 litri, conform

Solutie ADblue Kemetyl 5 litri, conform standardelor Euro VI

84 lei
• Produs nou • Vândut de firmă• Cu garanție

1810073

Solutie ADblue Kemetyl 5 L, conform standardelor Euro VI

Producator Kemtyl

Cantitate 5 L

,

AdBlue este o solutie lichida compatibila cu motor Diesel VI, care contine
uree 32,5% si apa deionizata si este necesara pentru majoritatea camioanelor,
autobuzelor si autocarelor care se deplaseaza in Europa. In ultimii ani, au
fost comercializate si vehicule usoare care necesita AdBlue (Mercedes, Audi,
Mazda, VW, etc …). AdBlue este un produs cheie pentru toate vehiculele care
folosesc tehnologia SCR (Selective Catalytic Reduction), o tehnologie cu
ajutorul carei se reduce nivelul emisiilor toxice si in special al NOx. AdBlue
nu este nici combustibil si nici aditiv, nu se amesteca cu motorina ci se
injecteaza in sistemul de evacuare pentru a produce o reactie chimica. Este un
lichid netoxic, limpede, sigur de manipulat si ecologic. AdBlue este produs in
baza unor procese industriale stricte, cu respectarea standardelor DIN 70070
si ISO SCR sau Selective Catalytic Reduction este o tehnologie care ajuta la
reducerea substantiala a emisiilor de NOx (oxizi de nitrogen) din gazele de
esapament si este folosit pentru standardele Euro IV si V. Sistemul SCR
foloseste AdBlue si un catalizator metalic montat in sistemul de evacuare a
vehiculului, care transforma NOx in vapori de apa si nitrogen atmosferic.
Aceasta reactie are loc dupa ardere in sistemul de evacuare. Emisiile de NOx
sunt reduse in proportie de 80% iar performantele motorului sunt mult
imbunatatite. Prin functionarea eficienta a motorului se asigura o reducere de
3-5% a consumului de carburant. Procesul de reducere a oxizilor de azot din
gazele de evacuare, utilizand o solutie pe baza de uree, se numeste reducere
catalitica selectiva. Denumirea consacrata a sistemul de injectie de AdBlue
este SCR – Selective Catalityc Reduction. Intr-un sistem de injectie de uree
(SCR) amoniacul este utilizat pentru reducerea oxizilor de azot (NOx). In
stare libera amoniacul (NH3) este toxic. Din acest motiv se utilizeaza o
solutie pe baza de apa si uree (CO(NH2)2), continutul de uree fiind de
aproximativ 32.5%. Acesta solutie este stabila din punct de vedere chimic,
punctul de inghet fiind la -11 °C. Denumirea comerciala, in Europa, a acestei
solutii cu uree esteAdBlue. Ureea CO(NH2)2 se obtine prin procedee
industriale, prin combinarea bioxidului de carbon (CO2) si a amoniacului (NH3)
la temperaturi si presiuni imalte (150 °C, 50 bari). Substanta rezultata,
ureea, este solida, sub forma de cristale incolore, solubile in apa (H2O).
Sistemul de injectie cu uree este relativ complex si implica costuri
aditionale relativ mari. Acest sistem contine un rezervor de uree, sistem de
alimentare cu pompa electrica, modul electronic de control (calculator),
injector si catalizator. Aditional sistemul mai poate fi prevazut si cu un
senzor de oxizi de azot dupa catalizator, care masoara rata de conversie a
catalizatorului. Rezervorul de uree este prevazut cu un senzor de nivel pentru
a alerta conducatorul auto in pr

Anunț actualizat acum 35 zile
Vândut de:
Bestautovest
Arad, jud. Arad
07xx xxx xxx
WhatsApp

Piese auto căutate frecvent

Anunțuri similare