Redresor automat CTEK PRO120 12V 120A
CTEK PRO120 este un redresor foarte eficient care poate incarca baterii cu maxim 120A. Este proiectat sa functioneaza si ca generator de putere pentru a putea fi folosit in atelierele auto moderne. Este o solutie ideala pentru incarcare, intretinere si sursa de putere pentru service-uri. Pentru baterii de 12V.
Tensiune de iesire variabila (12.6V-14.8V) cand este utilizat ca sursa de putere
Compatibil cu toate tipurile de baterii plumb-acid de 12V (baterii cu electrolit lichid, AGM, GEL, Start/Stop EFB si AGM)
Compatibil cu bateriile construite cu tehnologie Lithium (LiFePO4)
Incarca baterii cu plumb-acid cu capacitati cuprinse intre 10Ah-3000Ah
Incarca baterii cu Lithium cu capacitati cuprinse intre 15Ah-1200Ah (LiFePO4).
Este prevazut cu tehnologie “Resonant Converter” pentru o incarcare rapida si eficienta.
Afisaj LCD cu mesaje usor de inteles
Algoritm brevetat pentru incarcare adaptiva bazata pe recunosterea automata a tipului de baterie. Senzor de temperature pentru compensarea automata a parametrilor de incarcare in functie de temperature ambianta. Carcasa rezistenta din polycarbonat Cabluri groase de 5m lungime cu clesti pentru baterie si cablu de 2,5m pentru alimentare. Grad de izolatie IP40 (utilizare in interior)
Nu produce scantei la conectare Protejat la polaritate inversa si scurtcircuit.
Incarcatorul de baterii si sursa de alimentare CTEK PRO120 a fost aprobat de Mercedes-Benz GSP, deoarece respecta cerintele W 000 588 00 81 00 privind incarcatoarele asa cum sunt descrise in Sistemul-Informatic-Ateliere al Mercedes-Benz (WIS). Modalitatea in care CTEK PRO120 respecta cerintele Mercedes-Benz:
CTEK PRO120 poate furniza un curent de 120A, chiar si la 14.8V, pentru a sustine alternarea neintrerupta si procedurile de diagnosticare.
Raspuns rapid, tehnologie de incarcare cu convertizor cu rezonanta pentru a respecta exact nevoile schimbatoare de curent in timpul procedurilor de alternare si diagnosticare, pentru a evita intarzierea procesului si/sau deteriorarea componentelor vehiculului. Performantele nu sunt reduse cand intalneste cerinte de curent cu frecvente inalte. Tehnologia de incarcare extrem de eficienta si constructia unitatii asigura disponibilitatea maxima a curentului, chiar si pentru perioade lungi de timp.
Semnalul de „trezire” referitor la scoaterea bateriilor cu Litiu de sub protectie la subtensiune, evitand inlocuirile inutile si costisitoare ale bateriilor de Litiu.
Tensiune fara ondulatie pentru protejarea unitatilor ECU in timpul alternarii. Curent fara ondulatie pentru a evita cresterea inutila a temperaturii din timpul incarcarii, care ar putea duce la eliminarea de gaze a bateriei si la scurtarea duratei de viata a bateriei.
Acest anunţ nu mai este valabil.